Friday 22 December 2017

Forex dag handel miljonär


Sanningen om Forex Trading. Forex trading är ett jävla skämt 5 av 6 handlare BLOW hela kontot under de första 6 månaderna. Det är en äcklig och smutsig verksamhet där mäklare bookies gör det verkar enkelt men i verkligheten där den genomsnittliga näringsidkaren Har nästan ingen chans att lyckas och tyvärr om dessa giriga degenererar bara tittat på dessa gratis videolektioner istället, blir de räddade. Men de flesta kan inte räddas, de är för lat och envisa så att de brinner degenererar utan framtidsutsikter Gäst bloggpost är för dig. Det är svårt att handla utländsk valuta, vilket betyder inte lika enkelt som aktier Forex trading är en tungt involverad verksamhet på grund av verksamhetens 24-timmars karaktär. Det handlar också om att hantera marginaler, avgifter och massor av andra saker Det kräver också en ganska stor penninginvestering att vara riktigt effektiv, även om draget av massiv marginal från utländska mäklarfirmor gör att vissa människor tror att de inte behöver en stor investering. Verkligheten är att du inte borde vara Det finns ett sätt att hoppa in i valutor genom aktiemarknaden. Det finns gott om ETF för de viktigaste valutaparparen i både den långa och den korta riktningen, vilket gör att du kan gå länge på en kort ETF för personer som använder IRA till handel. ETF: erna kommer också i ultra-sorten, vilket betyder att hävstångseffekt används. Valutorna handlar om rörelse. Valutorna handlar om rörelse eftersom de handlar i par. En valuta kan vara platt, men om dess paradevalutan ändras Paret rör sig Vissa valutor faller i långsiktiga trender, men ibland är regeringens agerande för att motverka den rådande trenden som Japan Men vissa valutor är stabila inom ett område. Det finns dock mycket pengar som kan göras även med de minsta fluktuationerna så rörelsen inuti Det etablerade sortimentet presenterar fortfarande möjligheter, men det här är mer för direkt Forex trading. Med ETF: er skulle du leta efter lite större rörelser, men det betyder en vecka och däröver för att Låt makroekonomin spela ut. Den andra saken om valutor är att om du har möjlighet att gå lång eller kort direkt eller via ETF, så är det ingen anledning att oroa dig för en allmän nedgång i aktier. Många människor har gott om pengar I IRA, vilket tvingar dem att gå länge Det gör dem känsliga för lågkonjunkturer och det är ett rådande bekymmer för människor som är långa på marknaden. Å andra sidan om de håller sig i kontanter eller obligationer kan du få mycket låga avkastningar. Valutorna är Allt om relativism och där för kan fortfarande ge avkastning under en recession Med IRA måste du bara gå länge de korta ETF: erna Eftersom valutor handlar i par kan båda valutorna fungera bra, men en är starkare än den andra. Det är mycket som det nya Binära alternativ där du bara väljer vilken som kommer att fungera bättre. För närvarande är det mycket oroande att marknaden har slagit en topp, men det är inte säkert. Du kan inte bara kort SPY, och förväntar dig att sova lugnt på natten. Rädslan är Baserat på faktum Att marknaden har stigit så mycket, men de krafter som körde den uppgången är fortfarande på plats Pengarna flödar fortfarande och ekonomin förbättras nu Nu rädslan stammar från för mycket av en bra sak De saker som driver valutor tenderar att vara långt Mer konkret och känslomässigt betyder mindre eftersom massiva banker, nationer och företag är spelare på valutamarknaden. De är inte där som handlare för att göra avkastning, men för att göra affärer eller minimera risken. Med valuta behöver du analysera det konkreta långa Terminsinformation och kortfristiga tekniker. Valutorna är inte enkla Det finns inte en anledning att fokusera på valutor som ersättning för normal aktiehandel. Det är till hjälp att hålla koll på valutor som en mätare av ekonomin, såväl som Att ta tillfällig handel när det inte finns några andra bra alternativ Valutor är komplicerade och kräver stor forskning Teknisk analys, av valutaparet inte ETF, kan också användas för kortsiktig film S Avgifter kan dock vara ett problem eftersom du använder ETF, som sannolikt kommer att röra sig sakta. Du kommer att titta på räntesatser och centralbankens politik, eftersom de har stor inverkan på hur en valuta rör sig i förhållande till andra Höga räntor Tenderar att rita kapital till den valutan, för om det kommer att sitta och samla damm kan det också vara med den högre räntesatsen. Andra viktiga faktorer är tillverkning av data för vissa valutor och många andra indikatorer. Dessa är mindre viktiga individuellt, jämfört med en Extremt viktig en sådan som inflation eller räntan Det finns mycket mer att titta på, så det kommer att ta lite arbete Men universum av valutor är mycket mindre än aktier så det borde inte vara så mycket mer arbete Det är bara nytt till en Många aktiehandlare. Teknisk analys tenderar att fungera på samma sätt och är väldigt effektiv. De saker som påverkar valutorna tenderar mest att vara stats - eller centralbankpolitik, och dessa är vanligtvis angivna fa R i förväg Också ekonomiska data fungerar på en längre tidsskala, så det följer väl etablerade trender och är också telegraferade för det mesta Detta gör teknisk analys mer robust i valutor, eftersom det finns mindre överraskningar. Det finns många ETF som handlar i valutor Från hela världen och några indexerade ETF för allmän exponering mot en valuta i stället för ett par Det tar lite tid att få en känsla av alla valutor och hur de beter sig Varje har sin egen karaktär, till exempel den australiska dollar S tendens att flytta med priset på guld Insatsen kommer att vara väl värt det eftersom det alltid finns en valutahandel där ute någonstans, vilket utgör en ganska konstant källa för handel. Kommer en miljonär. Jag vändes 12.415 till 4.520.000 Trading Penny Stocks Nu S din tur. Detta betyder bara att de flesta detaljhandlare är THE JOKE, inte Forex-marknaden själv. Du måste dra in eller redigera din kommentar om Forex-mäklare. Du skrev klart detta eftersom du personligen var ett misslyckande Sa Forex Trader Så du skylde på mäklaren Du hade ingen aning om ECN mäklare Integral likviditet Money maker mäklare är minoriteten nu Dessutom, om du misslyckas, det är inte mäklare fel. Forex är verkligen perfekt för människor som vill tjäna mycket pengar Online utan att behöva arbeta outtröttligt varje dag Men det är väldigt dumt handel i Forex om du inte har en tillförlitlig källa till Forex-signaler, eftersom de tar ut den gamble aspekten av det och gör det bara till en garanterad sak som du kommer att göra vinst efter handel Forex för 6 år till en konsekvent sex siffror årlig inkomst kan jag lägga till Jag har provat många olika källor till Forex signaler men överlägset det bästa finns på fxtradingmetoden com det vann t låt mig kommentera med länk så bara in i en punkt Vlad är som en Goldmine och kommer att se till att du blir en framgångsrik näringsidkare Få ombord om du vill ha ganska mycket garanterad framgång från dag ett utan rättfel och vill bara dela min kompetens med andra handlare än. Forex är verkligen perfekt för pe Ople vill tjäna mycket pengar online utan att behöva arbeta outtröttligt varje dag Men det är väldigt dumt att handla i Forex om du inte har en pålitlig källa till Forex-signaler, eftersom de tar ut den gamble aspekten av det och bara gör det till en garanterad sak Du kommer att göra vinst Efter handel Forex i 6 år till en konsekvent sex siffror årlig inkomst kan jag lägga till Jag har försökt många olika källor till Forex signaler men överlägset det bästa finns på fxtradingmethod com det vann t låt mig kommentera med länk så bara In i en punkt Vlad är som en guldgruva och kommer att se till att du blir en framgångsrik näringsidkare Få ombord om du vill ha ganska mycket garanterad framgång från dag ett utan rättfel Vill du bara dela min kompetens med andra handlare? Jag håller med dig kompis, 90 Handlare slutar Forex trading inom 6 12 månader lära sig och vara säker på vad du gör. Ja att saker är måste i Forex Great job. Case Studies.7 Frågor att fråga före varje handel.8 Dagliga rutiner som gör dig till en miljonai Re. Mina tankar under kommande vecka. Bästa Penny Stock Trading Chatroom ens förvånad Me.40 lektioner från Tim Grittani Passerar 4 miljoner i vinster. Du ville inte se miljonärer som gör dessa 6 saker. Penny Stocking 101. Dessa 17 vanor kommer att göra dig En Millionaire. The Best Video Lessons Varje Penny Stock Trader och kort säljare ska Watch.10 Viktiga aktiemarknadslektioner från min första miljonär student. My hemlig formel för att hitta Penny Stocks Pre-Spike.7 Penny Stock Trading Tips för nybörjare.25 Basic Stock Marknadsföringsvillkor du borde veta.5 Lärdomar från mitt Steve Harvey Show-intervju. Hur ska jag slå 1000 till 1 miljon snabbt. Min granskning av handelstickare Den bästa aktiehandelsguiden som någonsin skapats. Studie av hur jag lärde mig Tim Grittani att göra 1075 tillbaka i 16 Months. Case Study Hur jag hjälpte en mamma till två bli en fulltidshandlare. Jag är 29 årig ensamstående mor till två Jag har inte en regelbunden 9 till 5 Jag är för närvarande dag för handel som en levande Före att upptäcka Timothy Sykes spelade jag runt med ett par andra mentorer och penny plocka platser. Tyvärr lär jag mig inte de grundläggande grunderna Jag förlorade 5500-Terrible Jag hittade Tim s hemsida i maj och nu är jag upp 50k lärande från Tim Sykes Jag är mycket tacksam för Tim, han är sanningen händer ner - Asheya Burton. Learn Hur jag vända 12.415 till 4.520.000 Trading Stocks.5 Millionaire Traders på de största misstag du kan göra på aktiemarknaden. Aktiemarknaden gjorde mig miljonär vid 21 års ålder och nu under de senaste åren har jag läst andra reglerna i spelet jag har gjort över 4 miljoner se min vinst Diagram men ännu viktigare under de senaste månaderna passerade två av mina studenter 1 miljoner i handelsvinster, en mycket stolt prestation för både mig och dem. Och ändå spelar ingen roll hur många videokurser, blogginlägg, webinars, klocklistor Och handelsvarningar jag ger, alltför många av Mina studenter fortsätter att göra samma misstag som hindrar dem från att ta sina konton till nästa nivå. Det största misstaget jag ser att nybörjare handlar gör inte snabbt förluster, istället tar deras egon kontroll, de vägrar att erkänna när de blir fel och små förluster Bli känslomässigt och ekonomiskt förödande. Det är därför mina första aktiemarknadshandel regel är att minska förluster snabbt, vilket innebär att jag ibland saknar ett stort drag efter att ha bevisats strax efter att jag redan har gått från positionen, men det här för att förhindra mig själv Från att någonsin sätta mitt konto och förtroende i en situation som riskerar katastrof. Jag frågade också några av mina miljonärhandelskamrater vad det största misstaget de ser och den översta regel som de använder för att lyckas. Min vän Gregg aka LX21 har gjort nästan 11 miljoner ser vinstdiagrammet och han säger. Attradering utan en beprövad strategi är det största misstag jag ser Börsen är en mycket konkurrenskraftig plats och det finns många sofistikerade deltagare som är åter Ady att ta dina pengar Traders och investerare måste sätta oddsen till deras fördel om de vill ha chans att lyckas Det första som någon investerare eller näringsidkare ska göra innan de lägger sina pengar på linjen är att hitta en strategi som har en positiv Förväntan. Som för hans nummer en regel. Patient Tålamod är en av de viktigaste ingredienserna för att skörda stora vinster. Det kan vara mycket svårt att sitta ledig när jag omges av all verksamhet på marknaden, men ibland är det bästa handlingssättet Att göra ingenting alls gör jag mycket mer pengar när jag väntar på de bästa inställningarna, väntar på de bästa inmatningarna och väntar på de bästa utträdena. Jag har känt SuperTrades i över ett decennium och har upptäckt fler stora vinnare Än någon annan jag någonsin har träffat Se hans vinstdiagram. Det största misstaget jag ser att investerare som handlar i handel tar positioner som är för stora för sin portfölj och inte använder stoppförluster när affärer går emot dem. Många nya människor vill tjäna pengar, men De gör inte w Myr för att sätta i arbetet och disciplinen ska bli framgångsrik De som gör det är uppenbara och de tar sig fort och förenar sin rikedom. Som för sin nummer ett regel säger han. Den första aktiemarknadsregeln som jag har brukade göra miljoner har en Handelsplan Detta innebär att man undersöker ett lager och har en plan om hur man tar vinst när det fungerar eller vad man ska göra om det inte fungerar Jag har nu verifierat nästan 3 miljoner i vinst under de senaste åren och mina abonnenter har verifierat nästan 1 Miljoner i år genom att lära mig den handelsplanforskningstrategi jag nu lär. Min kompis Nate har just korsat 2 miljoner vinstmarkeringen se hans vinstschema men har visdom bortom sina år säger han. Det största misstaget jag ser att handlarna gör är dollar tecken i deras Ögon och tänk på att några hundra dollar vinst är inte bra handel och de behöver mer, mer, mer och i slutändan gör de en vinnande handel till en förlorande. Du måste börja någonstans och du kommer inte att slå ett hem som kör varje Tid andra mista Ke är bortkoppling från handelns skull, det vill säga att dagshandelsmarknaden blir en swinghandel och varför det här förlorar handeln, är värt att hålla inne trots att det är fel. Han säger att handeln är baseboll - konsistens är Namnet på spelet, basen träffar vinner spel Du kan vara en hemlöpande ledare men oftare än om du svänger för ett hem som du sannolikt kommer att slå ut. Underskatt aldrig kraften att ta vinst under vägen, anpassa dig alltid och utveckla När du tror att du vet bäst, kommer marknaden att ödmjuka dig gång på gång Jag gillar att lägga till vinnare och använda husets pengar orealiserade vinster som risk för större vinst Detta koncept verkar så enkelt att göra - att lägga till vinnare, men i motsats till Till vad vi är vana vid att göra - lägga till förlorare Försök det, du kan bli förvånad. Min andra miljonärstudent Tim Grittani aka KroyRunner har nu gjort 2 22 miljoner på fyra år se vinstdiagram och säger. Jag ser alltför många handlare investerare Vägra att skära förluster de Dölja sig för att tro att beståndet kommer att komma tillbaka på grund av grundläggande skäl eller helt enkelt är för stolta över att de erkände att de hade fel och att göra förlust Oavsett varför orsaken är slutresultatet vanligtvis en dålig handel som tar dem ur spelet Du Kan vara kort ett nära värdelösa företag som om några var med CYNK och fortfarande spränga ditt konto om du vägrar att snabbt minska förlusten. Marknaden är alltid rätt, du måste vara ödmjuk och respektera marknaden eller marknaden kommer att ödmjuka dig. Låter som en veteran redan, precis som för sina högsta handelsregler säger han. Jag tror att den största orsaken till min framgång är att jag handlar av teknisk analys ensam Oavsett om det är den senaste OTC-aktien bluff, eller ett blue chip lager, är jag handel De diagrammönster som jag är mest bekväma med och inget mer, jag låter inte de senaste inkomsterna eller till synes positiva eller negativa PR-moln min bedömning ignorerar jag helt och hållet dessa faktorer och håller fast vid att spela prisåtgärden. Genom att hålla min inställning enkel och l Iterally gör exakt samma bransch om och om igen, jag kan lära av mina misstag och bättre mig själv som en näringsidkare varje dag. Det bästa rådet jag någonsin har. Har ingen ånger - Richard Branson, grundare av Virgin Group. Det bästa råd jag någonsin fått Enkelt Har ingen ånger Vem gav mig råd Mamma s ordet Om du frågade varje person i världen som gav dem sitt bästa råd, är det en säker satsning att de flesta skulle säga att det var deras mamma, jag är ingen Undantag Min mamma har lärt mig många värdefulla lärdomar som har hjälpt till att forma mitt liv. Men det är ingen ånger som står ut över alla andra, för att den har informerat alla aspekter av mitt liv och varje affärsbeslut som vi någonsin har gjort Källa LinkedIn. Share this slide. Timothy Sykes Entrepreneur, Ledande Penny Stock Expert, Trader och Advocate. SUBSCRIBE TO The Huffington Post är ett registrerat varumärke som tillhör Inc. Alla rättigheter förbehållna. HuffPosts HPMG News. Four Multi Millionaire Traders delar sina tankar på handel. Nyckeln är konsistens och disciplin, säger Richard Dennis som växte 400 till 200.000.000. Nyckeln är konsistens och disciplin Jag tror inte att någon vinner upp att tjäna pengar i den här verksamheten eftersom de började lyckas. För den legendariska näringsidkaren Richard Dennis, vikten av att vara konsekvent, är inte bara teori. 1984 utbildade Dennis på ett spel 23 personer Utanför gatan för att religiöst följa en uppsättning handelsregler. Hans uppgift var att tillhandahålla den disciplinen som var nyckeln till handelssucces. Allt utom 3 av de nybörjarköpare som gjordes över 100 återvänder sitt allra första handelsår och Dennis vann sin 1.000.000 satsning. Konsekvent disciplin är Också vad som lärs i rådgivningstjänsten Futures in Motion. Det är uthållighet förklarar Tom Baldwin som började med 25 000 och gjorde otaliga miljoner handel upp till 2 miljarder dollar om dagen i T-Bond-futures. Det är uthållighet Du behöver inte ha utbildning alls, för att det är som vilket jobb som helst. Om du står där tillräckligt länge måste du hämta det. Med de flesta konton kan Tom Baldwin vara den enskilt största enskilda näringsidkaren i T - Bond pit och Tom attribut hans framgång till uthållighet Detta är en princip som Futures in Motion bygger Enligt Tom behöver du ingen särskild utbildning för att bli en super näringsidkare Ken håller med och tror att om du bara följer honom varje dag, så småningom Måste plocka upp det. Det är en lycklig omständighet att när naturen ger oss sanna brinnande önskningar, ger hon oss också möjligheterna att tillfredsställa dem. De som vill vinna och saknar skicklighet kan få någon med skicklighet för att hjälpa dem. Alltid använda stannar rekommenderar Michael Marcus som gjorde 30.000 till 80.000.000. Använd alltid stannar jag menar faktiskt sätta dem in, för det förpliktar dig att komma ut vid en viss tidpunkt för att vara en kompetent näringsidkare och tjäna pengar är en färdighet du kan lära dig. Få någon med skicklighet för att hjälpa rådgivare Ed Seykota som vände 5000 till 15.000.000 handelsvaror. Ed Seykota bor på Lake Tahoe och handlar från sitt kontor med utsikt över en otrolig skönhet Ed s lever sitt liv precis som han vill och den milde filosofen inom honom önskar Du har samma privilegium Till Ed, det är enkelt om du har en sann brinnande önskan, få någon med skicklighet för att hjälpa dig Ken Seehusen och Futures in Motion-rådgivningstjänsten passar biljetten. Ditt pass till professionellt råd. MarketClub är ditt pass i den spännande och ibland super lönsamma handelsvärlden, där det är inte en omöjlig dröm att vända en liten bankroll till en enorm förmögenhet. Inte så att ingen av dessa otroligt fullbordade handlare tillhör deras framgång till någon hemlig formel. Schwager s metoder 17 superhandlare varierade mycket, men de hade alla en sak gemensamt. Genom erfarenhet utvecklade de metoden och disciplinen att agera beslutsamt gång på gång. Det här är bra råd från några mycket framgångsrika näringsidkare. Adam Hewison. Du tror verkligen MarketClub Personalen intervjuade dessa handlare och de alla hade en mening svar Det var uppenbarligen att det var en långsam nyhetsdag som var en amerikansk helgdag och alla och dessa svar kopierades ur en bok. Svaren är kända citat från dessa handlare Jag tror inte vi sa Eller hävdade att vi intervjuade dem Den punkt som vi gjorde är att samma egenskaper som dessa framgångsrika välkända handlare anlitar är samma egenskaper t Hatt som vi ser på MarketClub. Det är inte raketvetenskap, det är ganska enkelt. För att bli framgångsrik måste du anställa de kända reglerna för framgångsrik handel. Tack för att du kommenterar. En intressant artikel Flera kommentarer 1 Jag ser Futures In Motion nämnt Några gånger ovanför är jag inte alls bekant med den här outfiten, men det verkar som om jag behöver kolla in den.2 En kommentar ovan nämnde en önskan att se historier från oss MarketClub-medlemmar på framgångar etc. Jag håller fullständigt ens Ett forum kanske Vara hjälpsam där vi MarketClubbers kan shoppa prata Gosh vet att jag har slitit ut chuckle Mr Hewison s fina personal på frågor om stopp placering i Forex med MarketClub trianglar Men på grund av olika regler regs, den goda personalen är begränsad på vad de kan diskutera återstopp Placering Jag tycker fortfarande att det skulle vara roligt och fördelaktigt för oss MarketClubbers att kunna handla prata och utbyta idéer, taktik mm Fortsätt det bra arbetet Barry. Tack för din kommentar Vi har tackat det på tanken om board. All th Det bästa är Adam. Peter Holland. Jag uppskattar verkligen Adams åsikter och handelsideer. Trianglarna låter bra, det är bara synd att de bara är på amerikanska marknader. Jag bor i Australien och föredrar att handla Aussie-aktier, av två skäl främst. Enbart , Jag hatar att vakna klockan klockan 1 00 för att sitta i ett mörkt rum och handla och två, jag är mer bekväma handelshushållsnamn som jag vet. Tack för din kommentar Vi har många användare i Australien och vill verkligen expandera till Din del av världen. Men först och främst titta på vad som kommer till några fantastiska nya verktyg för MarketClub-medlemmar. Vi kommer hålla dig informerad. Den här typen av saker finns över hela internet Jag ringde från en säljare för någon välkänd näringsidkare Vem ville ha 7500 00 att lära mig hur man handlar Alla fick lite fordon, terminer, alternativ, valutor eller lager där de blev rika Jag måste ha 10 böcker om handel och allt de gör är att förvirra mig Att sälja kurvor och böcker är hur dessa killar blev rika Jag handlar inte aktier längre bara ETFS använder jag enkel mov Går över genomsnittet för köp och säljer singlar Jag gör inte mycket pengar, men jag slipper förlora pengar längre Hade rättegångsabonnemang på pilar och efter att ha tittat på 4 ETFS så kunde jag inte se hur jag skulle tjäna pengar. Har bestämt mig Att flytta mitt konto till handelsstationen så att jag kan backa test några handelssystem för att se hur resultaten är Om du köper aktier kanske pilsystemet är ett bra filter jag vet inte. Tack för dina kommentarer När du använder handels trianglarna Och du filtrerar dem för att eliminera några men inte alla dåliga affärer. Vi rekommenderar alltid nya medlemmar att följa handelsreglerna och se hur de kommer ut. Jag vet tidigare det här får många medlemmar en enorm förtroende för sina handelsförmåga . Hopp det här. Allt det bästa, Adam. När jag först såg en video av INO-pilarna såg jag noga och tyckte inte hur de var ritade på toppen och botten av staplarna. Det gör att affärerna ser över optimistiska jag trodde det Var vilseledande så jag hade Inget mer intresse för produkten Jag tycker att det skulle vara bättre om de skulle plotta pilarna sidledes längs staplarna till det pris där de säger att ingången eller utgången är signerad, om det inte redan är ett alternativ. Andra människor kanske tycker om mig. Välja Jag tror att du är förvirrad Det finns två grundläggande begrepp En trend bestäms av en rad priser som du måste observera att de har att få från tidigare observationer. Därför måste du ha historiska priser för att utarbeta en trend När du har dem , Det finns flera teorier som har utvecklats för att plotta en trend. Ordet, i sidled, i teknisk analys hänvisar till en situation där det inte finns något tydligt tecken, om marknaden kommer att gå upp eller ner. Jag hoppas att detta kommer att bidra till att Förtydliga dina koncept. Tack för att du har tagit dig tid att kommentera och klargöra några grundläggande begrepp. Vi uppskattar det. Allt det bästa, Adam. Jag uppskattar din ärliga kommentar Tyvärr om du sätter signalerna exakt var de ska gå skulle det göra ch Konster ser otroligt rotigt ut och i vissa fall oläsliga Vi ger dig det exakta priset och datumet som signalen inträffade. Jag kan ärligt säga att det var gjort att inte vara vilseledande, det är inte hur vårt företag fungerar. Allt det bästa, Adam. Jimmy Higgins säger. Market Club, Även om jag gillar en bra historia, skulle jag mycket hellre ha framgångsrika medlemmar i vår klubb ge sin historia om bra och inte så bra affärer jag använde klubbtjänsten för en tid sedan och var okej med handels trianglarna och Nu är jag tillbaka för mer jag har inte gjort miljoner men jag klarar av att suga ut en buck här och där Ingenting kan motivera mig mer än att få medlemmarna att visa hur de gör vinst och kom ihåg att kopiera en vinnare är den renaste typen av smickrande , Också bra för ego Jimmy. Tack för att du kommer tillbaka Vi hoppas kunna integrera mer framgångsberättelser och det finns gott om någon form och format i framtiden. Vi kommer hålla dig informerad. Alla de bästa, Adam.

No comments:

Post a Comment