Sunday 5 November 2017

Forex sniper trade strategi


Vi har det bästa Forex Scalping-systemet som använder de bästa Forex Scalping-indikatorstrategierna för att verkligen dra nytta av valutamarknaden. Höger Right. The Bootcamp Menu.1 1 Om Forex Army.1 2 Varför Scalping.1 3 Reglerna.2 1 Vad är TFA Sniper.2 2 TFA Sniper Explained.2 3 TFA Installation Video.3 1 Vad är TFA Enforcer.3 2 TFA Enforcer Explained.3 3 TFA Trade Manager.4 1 Forex Business Plan.4 2 TFA Business Plan.5 1 Trading Psychology.5 2 Läs den här boken.6 1 Viktiga grunder.6 2 Grundläggande strategi EZ Trade.6 3 Grundläggande strategi FF Trade.6 4 Intermediate Strategy DZ Trade.6 5 Intermediate Strategy TT Trade.6 6 Avancerad strategi JT Trade.6 7 Advanced Strategy PT Trade. The Bootcamp Exam. Main navigation. The Forex Army. TFA Facebook. TFA Youtube. TFA Hedge Fund. Fund Investors. Fund Traders. Live Forex Trading Room. The Bootcamp.1 1 Om Forex Army.1 2 Live Forex Trading Room.1 3 Reglerna.1 4 Trading Room Rules.1 5 Hur får man ranka. Steg 1 Bootcamp Exam.2 1 Varför Scalping.2 2 Varför Day Trading .2 3 Varför Swing Trading. Stage 2 Bootcamp Exam.3.3 Vad är TFA Sniper.3 2 TFA Sniper Explained.3 3 TFA Installation Video.3 4 TFA Fib Waves.3 5 TFA Fractal Waves. Steg 3 Bootcamp Exam.4 1 TFA Enforcer.4 2 TFA Enforcer Explained.4 3 TFA Trade Manager. Stage 4 Bootcamp Exam.5.5 Lär dig stödresistens.5 2 Lär dig att använda RSI correctly.5 3 Lär dig att använda Fibonacci correctly.5 4 Lär dig använda Stochastic Korrekt. Steg 5 Bootcamp Exam.6.6 1 Trading Journal.6 2 Valutapar Performance.6 3 Strategioptimering.6 4 Dagsättning optimering.6 5 Valutautveckling baserad på Strategy.6 6 Trading Journal Statistics.6 7 Video handledning och skriftlig Tutorial. Stage 6 Bootcamp Exam.7.7 Handelshögskolans grunder.7 2 Viktiga böcker att läsa. Steg 7 Bootcamp Exam.8 1 Viktiga grunder.8 2 Grundläggande strategi EZ Trade.8 3 Grundläggande strategi FF Trade.8 4 Intermediate Strategy DZ Trade .8 5 Grundläggande strategi TT Trade.8 6 Avancerad strategi JT Trade.8 7 Avancerad strategi PT Trade. Forex Scalping Strategy Focused Learning. S. Tart här Forex Scalping Strategy. EZ Scalping Strategi Basic. FF Scalping Strategi Basic. DZ Scalping Strategi Intermediate. TT Scalping Strategi Intermediate. PT Scalping Strategy Advanced. JT Scalping Strategi Advanced. Forex Scalping Video Examples. Forex Trading Psychology Basics. Forex Trading Psychology Books . Provera din scalping med Fibonacci. Improve din scalping med RSI. Provera din scalping med Stochastic. Trading Journal Focused Learning. Currency Par Performance. Strategy Optimization. Time of day optimization. Currence performance baserat på Strategy. Trading Journal Statistics. Video handledning och skriftlig Tutorial. Get den senaste TFA Version. Setup MT4 Push Notifications. TFA Arsenal. TFA Fractal Waves. TFA Avancerad Fibonacci Waves. TFA Trade Manager. TFA Enforcer. TFA Support Resistance Indicator. Edit Profile. THE FOREX ARMY. We är en armé av forex Handlare som använder vår världsklass förex scalping system för att förverkliga vår dröm om att bli full tid forex handlare. Phil Song s Testimonial. Here s my ta Ke bort från TFA Sniper efter att ha använt det i några månader har det varit så länge TFA Sniper har satt på min andra bildskärm i timmar varje dag som jag gör mitt vanliga affärer, och jag har märkt några bra saker om det som Sammanfaller med vad jag har läst om marknaden. Först är TFA-sniper själva verkligen ett konstverk. Komplexiteten hos kodningen för att skapa matrisen och hur den visas på diagrammet förvånar mig alltid. Det är nästan lika att skapa en Ny typ av diagram Det är inte det tidsbaserade ljuspriset x tid som vi alla vet eller det är renko eller intervallstångsdiagram pris x pris Det visar priset perfekt som de andra två gör, medan du använder en solid referenspunkt som är nytt pris x Fib Huruvida denna åtgärd har fördelar är att upptäckas, även om vissa människor redan har visat god framgång med det. Det är lätt att använda, lätt att förstå, en gång undervisad och ett uppfriskande sätt att se marknadsparad på de flesta system och särskilt de som erbjuds För f Ree, det här är en av de starkaste jag har sett MTFs flera tidsramar är ett koncept som varje näringsidkare lär sig vara avgörande för analysen, och det tar definitivt hänsyn till det. Zoner är överraskande noggranna och de branscher jag har tagit med det har Har för det mesta varit vinnare Beviset föreslår för mig att TFA Sniper-systemet är en stor scalper. Kanske är nackdelen med att TFA Sniper är smart nog att upptäcka bra handelstider och vara i USA med ett heltidsjobb, Det är i grund och botten inte ett alternativ för mig att vara vaken när marknaden har jag inte kunnat leka med systemet så mycket som jag skulle vilja och på grund av matrisens natur är det inte möjligt att testa det igen Jag hoppas kunna använda det lite mer i framtiden om jag lyckas kunna handla med euron och tidiga amerikanska sessioner. Jag har inte sagt att TFA Sniper är graden eller frälsaren till en dålig näringsidkar s karriär, men Det är verkligen en som enligt min åsikt är på rätt väg att tänka på m Arket på ett korrekt sätt. Läs Phil s Testimonial. Phil Song s Testimonial. Here är min ta bort från TFA Sniper efter att ha använt det i några månader har det redan varit så länge The TFA Sniper har satt på min andra bildskärm i timmar Varje dag som jag gör min vanliga verksamhet och jag har märkt några bra saker om det som sammanfaller med vad jag har läst om marknaden. Först är TFA Sniper själva ett riktigt konstverk. Kodningens komplexitet för att skapa Matrisen och hur den visas på diagrammet förvånar mig alltid Det är nästan lika med att skapa en ny typ av diagram Det är inte det tidsbaserade ljuspriset x tid som vi alla vet eller det är renko eller intervallstångschema pris x pris Det visar Pris perfekt som de andra två gör, medan du använder en solid referenspunkt som är nytt pris x fib Om denna åtgärd har fördelar är att upptäckas, även om vissa har redan visat god framgång med den. Det är lätt att använda, lätt att förstå en gång Undervisas och ett uppfriskande sätt För att se marketpared till de flesta system och särskilt de som erbjuds gratis är detta en av de starkaste jag har sett MTF flera tidsramar är ett koncept som varje näringsidkare lär sig vara avgörande för analysen, och det tar definitivt hänsyn till detta Zonerna är förvånansvärt noggranna och de branscher jag har tagit med det har till stor del varit vinnare. Beviset föreslår för mig att TFA Sniper-systemet är en stor scalper. Kanske är nackdelen med att TFA Sniper är smart nog att upptäcka Bra handelstider och att vara i USA med ett heltidsjobb är det i grunden inte ett alternativ för mig att vara vaken när marknaden har jag inte kunnat leka med systemet så mycket som jag skulle vilja och på grund av Till matrisens natur är det inte möjligt att backa testet. Jag hoppas kunna använda det lite mer i framtiden om jag lyckas kunna handla euron och tidiga amerikanska sessioner. Jag vann inte TFA Sniper är grälen eller frälsaren till en dålig näringsidkar s karriär, b Ut det är verkligen en som enligt min mening på rätt väg att tänka på marknaden på ett korrekt sätt. Kimmy Ali Khan s Testimonial. Kimmy Ali Khan Torquay, Storbritannien. Jag har handlat valutor i många år och har försökt många System och TFA Sniper är det bästa verktyget som jag någonsin har använt seriöst BEST. It är mestadels ett counter trend trading scalping system men jag har funnit det mycket användbart att också hjälpa mig att gå in i branschen med trenden och sedan använda TFA Sniper till Hjälp mig att bestämma när jag ska avsluta handeln. Det är naturligtvis förlorande av handelar men jag är alltid lönsam i det långa loppet när man klarar av TFA-sniper. Mitt råd till nya rekryterar är att följa reglerna och försök inte ändra någonting , Kolla in Forex Calendar varje dag och försök inte handla under stora nyhetsmeddelanden, sikta på ett dagligt mål och sluta handla till nästa dag. Tack Commander, du gör ett bra jobb och det är mycket uppskattat. Läs Kimmy s Testimonial. Kimmy Ali Khan s Testimon Ial. Kimmy Ali Khan Torquay, Storbritannien. Jag har handlat valutor i många år och har försökt många system och TFA Sniper är det bästa verktyget som jag någonsin har använt seriöst BEST. It är mestadels ett counter trend trading scalping system men jag Har funnit det mycket användbart att också hjälpa mig att gå in i branschen med trenden och sedan använda TFA Sniper för att hjälpa mig att bestämma när jag ska avsluta affärer. Det är naturligtvis förlorande av affärer, men jag är alltid lönsam i det långa loppet när man håller fast vid reglerna Av TFA sniper. My råd till nya rekryterar är att följa reglerna och försök inte ändra någonting, kolla in Forex Kalender varje dag och försök inte handla under stora nyhetsmeddelanden, sikta på ett dagligt mål och sluta handla Till nästa dag. Tack Commander, du gör ett bra jobb och det är mycket uppskattat. Danny s 1st Testimonial. This är det första inlägget i BP MEN talar sanningen som Forex Sniper indikatorn som Commander gjorde var i mitt intresse länge Tid sedan och äntligen fick jag Det och jag började testa det på fredag ​​i några timmar och talade uppriktigt, jag var imponerad av resultaten. Med tanke på att jag är en scalper och jag använder FXDD High spreads for a scalper. Också han är alltid där när jag vill fråga Honom eller begär något stöd från honom Email Skype. Below är mina affärer och experiment på hans indikator Med nästan endast 1 DD. Read Danny s 1: a Testimonial. Danny s 1st Testimonial. This är den första inlägget i BP MEN talar sanningenens ord Forex Sniper indikator som Commander gjorde gjorde var i mitt intresse för länge sedan och äntligen fick jag det och jag började testa det på fredag ​​i några timmar och talade uppriktigt jag var imponerad av resultaten. Tänk på att jag är en scalper och jag är Med hjälp av FXDD High spreads för en scalper. Also han är alltid där när jag vill fråga honom eller begära något stöd från honom Email Skype. Below är mina affärer och experiment på hans indikator Med nästan bara 1 DD. Timofy Hughes Testimonial. Being apart från Forex armén från ett tidigt stadium an D att se det utvecklas och förvandlas till det det är idag, är det bara att tänka på att The Commander har gjort ett fantastiskt jobb med kodningen av både webbplatsen och TFA Sniper-indikatorn, den tid som har investerats i Forex Army är bara fenomenal jag har Har handlat Forex på och av i över 5 år nu och som många handlare har provat, testat, köpt och förbannade många olika handelsindikatorsystem tills jag kom över TFA Sniper Det var super enkelt efter att ha läst vad jag letade efter Det var snabbt och det Arbetat Det fanns ingen teckning av linjer eller lastning av tusentals indikatorer på ett diagram, bara inrättat TFA Sniper, läs det och skriv in trades. After introducerar Commander till matrisvägen för handel tog han det och skapade något ännu bättre, ännu starkare Och mer lönsam och här är vi idag. Det är så enkelt att använda allt du behöver veta på webbplatsen, läs upp och lära in uppgifterna och träna så enkelt som det. Det jag gillar mest är hur Forex Army är Utformad för att vara ett samhälle där vi alla kommer ihop och chattar upp affärer och stöder varandra. Det finns andra samhällsplattformar där ute, men jämför inte ens med Forex Army Trading bara ett par timmar om dagen med hjälp av TFA Sniper och det är mer än tillräckligt Att göra bra vinster och ge dig ett sätt att tjäna en inkomst från hemmet Om någon är ny på Forex eller kämpar med andra system, kolla in webbplatsen, gå med i chattrummet och kolla in TFA Sniper för dig själv. Läs Timofy s Testimonial. Timofy Hughes Testimonial. Being från Forex Army från ett tidigt skede och titta på det utvecklas och förvandlas till vad det är idag, är det bara att blåsa The Commander har gjort ett fantastiskt jobb med kodningen av både webbplatsen och TFA Sniper indikatorn, Den tid som har investerats i Forex Army är bara fenomenal Jag har handlat Forex på och av i över 5 år nu och som många handlare har provat, testat, köpt och förbannat många olika handel indi Catorsystem tills jag kom över TFA Sniper Det var super enkelt efter att ha läst vad jag letade efter. Det var snabbt och det fungerade. Det fanns ingen teckning av linjer eller lastning av tusentals indikatorer på ett diagram, bara ställa in TFA Sniper, läs det och Ange affärer. Efter att ha infört Commander till matrisen för handel tog han det och skapade något ännu bättre, ännu starkare och mer lönsamt och här är vi idag. Det är så enkelt att använda allt du behöver veta på webbplatsen, läs upp det Lära in posterna och öva det så enkelt som det. Det som jag gillar mest är sättet Forex Army är utformat för att vara ett samhälle där vi alla träffas chattar och ringer ut affärer och stöder varandra. Det finns andra samhällsplattformar där ute, men dont Jämföra med Forex Army Trading bara ett par timmar om dagen med hjälp av TFA Sniper och det är mer än tillräckligt för att göra bra vinst och ger dig ett sätt att tjäna pengar från hemmet Om någon är ny på Forex eller kämpar med andra sys Tems, kolla in sidan med oss ​​i chattrummet och kolla in TFA Sniper för dig själv. Leszek Mkowski s Testimonial. Leszek Mkowski Poland. The TFA Sniper har flera fantastiska funktioner och Dynamisk Advanced Fibonacci matematik är kärnan i ett system Det är mycket noggrannhet och det är noggrannhet bara förvånar mig varje gång jag går in i handeln. Det är inte på något sätt en enkel väg till framgång i handelsexempel, men Vårt samhälle, Forex Army fick alltid din rygg. Om du är i trubbel, Vi Är här för att hjälpa. Innan du använder TFA Sniper har jag haft verkliga problem med konsistens. Efter en tid med att använda systemet och lära repen får jag mer och mer självsäkerhet. Jag kan rekommendera TFA Sniper till alla Systemet kan verkligen hjälpa båda Framgångsrika och mindre framgångsrika näringsidkare för att få kanten på konsekvent vinst Det är inte något svart lådsystem som handlar för dig, istället Du är systemet och Forex Sniper ger dig bra möjlighet att handla och därmed övertid, bli en framgångsrik professionell t Rader. Read Leszek s Testimonial. Leszek Mkowski s Testimonial. Leszek Mkowski Poland. The TFA Sniper har flera fantastiska funktioner och Dynamisk Advanced Fibonacci matematik är kärnan i ett system Det är mycket noggrannhet och det s precision förvånar mig bara varje gång jag Gå in i handeln. Det är inte på något sätt en enkel väg till framgång i handelsexempel, men vårt samhälle, Forex Army fick alltid din rygg. Om du är i trubbel, är vi här för att hjälpa. Innan du använde TFA Sniper hade jag verkliga Problem med konsistens Efter en tid med att använda systemet och lära sig repen får jag mer och mer självsäkerhet. Jag kan rekommendera TFA Sniper till någon Systemet kan verkligen hjälpa både framgångsrika och mindre framgångsrika handlare att få en kant på konsekvent vinst. Det är Inte något svart låda system som handlar för dig, istället Du är systemet och Forex Sniper ger dig bra möjlighet att handla och därmed övertid, bli en framgångsrik professionell trader. Mason Tuttle s Testimonial. The TFA Sniper är inte för everyon E Det kommer inte att göra det möjligt för dig att fördubbla ditt konto på 30 dagar säkert, det garanterar inte dina affärer. Vad det kommer att göra är att ta bort några av de ansträngningar som krävs för att noggrant ta skalpstransporter, eller som jag föredrar att ringa dem snabbt tillträde. Den första frågan som folk frågar handlar om lönsamhet, men jag kommer att ta itu med några funktioner i systemet först. Min personliga favorit är det passiva varningssystemet. De flesta snabbutgångsavslutningssystem kräver att du sitter oändligt och stirrar på bildskärmen. Jag föredrar att njuta av min tid, Och sitter vid ett skrivbord är inte sättet att göra det Genom att skicka meddelanden till min mobila enhet kan jag lätt se när en ideal inställning sker, planera följaktligen och gå in i en sund handel. Min andra favoritfunktion är handelschefen. Är allt jag behöver oroa mig för att handelschefen tar hand om resten Från stoppförluster, ta vinst och till och med skalering Jag ägnar 100 av mina ansträngningar för att hantera nya poster Med det i åtanke är det otroligt enkelt att använda och skapelsen Eller av TFA Sniper har tydligt lagt fram hur man installerar, konfigurerar och använder TFA Sniper. För den stora frågan, lönsamhet Detta faller i hög grad på riskhantering, men jag kan ärligt säga att med rätt positionering är TFA Sniper ett värdefullt Verktyg som jag använder dagligen tillsammans med allt detta finns det en stor gemenskap som finns där för att svara på några frågor, studsa idéer av och verkligen utveckla ett broderskap. Idag var min första dag med TFA sniper som det bara var 1 Dag kommer jag att hålla min dom men låt mig säga det Det är fantastiskt Det gör inte något nytt men det tar ut den ansträngning som krävs för att plotta fib-nivåer. Här är mina affärer från idag. Jag gjorde några dumma misstag, som lämnade mycket På bordet Men fortfarande i grön kommer jag att titta närmare och lämna inte öppna affärer medan du tar en paus. Läs Mason s Testimonial. Mason Tuttle s Testimonial. The TFA Sniper är inte för alla Det kommer inte att låta dig dubbla din Konto på 30 dagar säkert, det kommer det Inte garantera dina affärer Vad det kommer att göra är att ta bort några av de ansträngningar som krävs för att noggrant ta hårbotten handlar, eller som jag föredrar att kalla dem snabb inträdesavgång. Den första frågan som folk frågar handlar om lönsamhet, men jag kommer att ta itu med några funktioner i System först Min personliga favorit är det passiva varningssystemet De flesta snabbutgångsavslutningssystem kräver att du sitter oändligt och stirrar på bildskärmen. Jag föredrar att njuta av min tid och att sitta vid ett skrivbord är inte sättet att göra det. Genom att skicka meddelanden till min Mobil enhet jag lätt kan se när en ideal inställning inträffar, planera följaktligen och gå in i en ljudhandel. Min andra favoritfunktion är handelschefen. Att skriva en handel är allt jag behöver oroa mig för att handelschefen tar hand om resten. Från Stoppa förluster, ta vinst och till och med skalning Jag ägnar 100 av mina ansträngningar att hantera nya poster Med det i åtanke är det otroligt enkelt att använda och skaparen av TFA Sniper har tydligt lagt fram hur man installerar, konfigurerar och du Tillverka TFA Sniper. For den stora frågan, lönsamhet Detta faller i stor utsträckning på riskhantering, men jag kan ärligt säga att med rätt positionering är TFA Sniper ett värdefullt verktyg som jag använder dagligen tillsammans med allt detta finns det ett bra samhälle Som finns där för att svara på några frågor, studsa idéer av och verkligen utveckla ett broderskap. Idag var min första dag med TFA Sniper Som det var bara en dag kommer jag att hålla min dom men låt mig säga det Det är fantastiskt det Gör inte något nytt men det tar ut den ansträngning som krävs för att plotta fib-nivåer. Här är mina affärer från idag. Jag gjorde några dumma misstag, som lämnade mycket på bordet Men fortfarande i grön kommer jag att titta närmare och inte Lämna öppna affärer medan du tar ett badrumsbyte. LT Trend Sniper-systemet är en Forex-strategi som jag designade och automatiserade 2012. Det gick genom en levande framåtprovningsfas av två år 2013 2014 och det handlar för närvarande på ett riktigt pengarkonto. LT Trend Sniper är en enkel System som fungerar endast baserat på en ingångsregel och två exitregler Det är helt baserat på prisåtgärder och använder exakt nollindikatorer för sina handelsbeslut. Dess enkelhet är det som gör det robust och sannolikt fortsätter att leverera vinster i framtiden eftersom det utnyttjar en mycket Grundläggande egenskaper som finns på alla marknader där trender utvecklas. Det har framgångsrikt testats i par som EURUSD, GBPUSD, AUDUSD och även GOLD XAUUSD. Även om de bästa resultaten hittills erhålls från EURUSD. Som namnet antyder, försöker strategin fånga trender Mycket långsiktiga trender i själva verket på den dagliga tidsrammen När en trend har identifierats försöker systemet köra det så länge som möjligt, ibland även i 2 eller 3 månader, för att maximera vinsterna. Ingen målvinst definieras någonsin Istället , Kommer systemet att försöka utnyttja trenden till dess gräns tills trenden ligger så nära slutet som möjligt. De där ute kostar en förmögenhet och de flesta kan inte överleva även några veckor av live tr Ading. It är inte ett korttids handelssystem med många små vinnare och en enda dålig handel vilket gör att du förlorar hela vinterns vinster. När sniperen vinner, blir den stor. Losser är i genomsnitt mindre än vinnare. Några affärer i det förflutna har levererat Belöning Riskförhållanden mellan 5 och 8 Du riskerar aldrig en förmögenhet att göra lite. Denna metod bidrar inte till att förlora handel eller hedge eller försöka vinna 100 av tiden. Ingen Grid Trading. Inget försök att outsmart marknaden genom att öppna flera Positioner i alla riktningar som bär stora flytande förluster Sniper enkelt utnyttjar en ineffektivitet på marknaden När det visar sig gör det en enda satsning. Strategin förklaras till sista minutiae. Du vet alltid vad som ska hända nästa och varför. Strategin var designad Med följande principer i åtanke.1- Tillförlitlig backtestning som inte utnyttjar Metatrader s interpolationsfel 2- En matematisk förväntningsanalys för att beräkna, demonstrera och kvantifiera en positiv kant 3- Ett stort parameterutrymme av Lönsamma kombinationer av olika parametrar 4- Optimering gjord genom parametervärdering 5- Dynamisk positionering för att hålla en konsekvent risk per handel 6- Dynamisk beräkning av stoppförlustavstånd enligt aktuell volatilitet i valutaparet för att anpassa sig till det ständigt föränderliga Marknadernas karaktär 7- Vinsthandlar är vanligtvis mycket större än att förlora affärer och trailing stop loss mekanismer finns för att skydda vinster och minska drakningar. Olika konfigurationer och returer. Sniper kan konfigureras i 5 olika risklägen Mycket konservativ, konservativ , Moderat, Aggressiv och Mycket aggressiv Samtidigt kan näringsidkaren välja olika stoppförlustinställningar för att rikta högre avkastning på bekostnad av mindre, mer frekventa förlorande affärer, som alla beskrivs i dokumentationen. Endast US-Aggressiv positionering - Konservativ Stop Loss Back-test Utan provtestperioden 2000-2012. Sniper kan också spelas som en portfölj av Flera instrument Tänk på följande portfölj. EURUSD GULD GBPUSD AUDUSD 1 januari 2000 31 december 2012 13 år Stopp förlustavstånd Konservativ risknivå Måttlig EURUSD, GOLD, konservativ GBPUSD, AUDUSD Genomsnittlig årlig avkastning 20 33 Maximal neddragning 15 64. Med detta Portfölj systemet levererat och genomsnittlig årlig avkastning AAR på 20 33 över 13 år med en maximal nedräkning MDD på aktiekurvan på 15 64 för ett solidt AAR MDD-förhållande på 1 30 Denna prestation slår enkelt avkastningen hos granskade professionella Forex-handlare rapporterade På Barclay Currency Traders Index I tretton år slutade kapitalet 10 gånger för en 912 aggregerad avkastning. Vad är bäst. Det har fortsatt att leverera positiva resultat sedan dess. För mer information om strategins utformning, utvärdering av dess kant , Prestanda, live framåtresultat, olika konfigurationer, kapitalkrav och mycket mer, ladda ner LT Trend Sniper gratis dokumentationsguide. LT Trend Sniper är c Ulmination av 3 års arbete och engagemang Hundratals om inte tusentals timmar har ägnats åt forskning, design och testning av denna Forex trading strategi med målet att skapa ett robust system som har stor sannolikhet för överlevnad i framtiden, förhoppningsvis för Så många år som jag aktivt handlar Nu delar jag det med världen och ger alla en chans att göra det till sin egen. Om du tror att detta handelssystem kan vara ett bra komplement till ditt handelsarsenal, överväga endast inköp av systemet 95 Mycket mindre än vad som vanligtvis debiteras för olönsamma, överkurvsmonterade unprofessional EAs där ute som inte kan överleva en månad med live trading. Som en del av köpet får du strategibeskrivningen, en installations - och konfigurationsguide samt min personliga supportinställning Allt om det behövs. Trend Sniper System 95 Expert Advisor för Metatrader Strategi Beskrivning och Konfiguration Guide. I anser att för att verkligen utnyttja Sniper, måste handlare ha nej Det är bara en EA men också en komplett guide till deras förfogande som beskriver allt om strategin. Entrylogik, Exitregler, Stoppförluster, Ställningsstorlekar, Portfolio-tillvägagångssätt, olika konfigurationer och mer Jag var alltid en fiende av svarta box Expert Advisors där du aldrig Vet vad som verkligen händer och väldigt snabbt slutar du bara lita på roboten. Handel Ett långsiktigt lönsamt system tar hög grad av självförtroende som bara kommer från en djup förståelse för alla detaljer om vad du handlar. Det är därför hela strategin är Beskrivs i detalj, så att du uppnår den nödvändiga förståelsen som krävs för att hålla fast vid systemet på lång sikt. Tack för att du läser folks. Resultaten av systemet spåras på resultatsidan. Speciellt erbjudande Om du äger LT Trend Sniper, du kan få otrolig Sniper med 50 rabatt Läs om det här. Gå till botten av den här sidan för att se Legal Stuff. Granska Besök site. Dear Fellow Traders Jag har fått ett svar från Sniper Forex och vi har rättat till den nya situationen Om du märker var min ansökan inte mot systemet ganska mot de nya ägarna. Vi har äntligen rättat till situationen och de var väldigt trevliga Att skicka mig mina nya filer gratis Jag antar att de är riktigt bra människor och felet berodde på att e-postmeddelanden inte övervakades korrekt. Jag är tacksam att vi har rättat till situationen och jag rekommenderar definitivt det här systemet. Allt det bästa, Nasser F. 2014-04-04 1 Star Kära Fellow Traders. Huvudsyftet och sammanfattningen av den här översynen är FATTIG KUNDSERVICE OCH INTE HONORER DEN LIVETIDSERVICE SOM ÄR FÖRBÄTTET FÖR KÖP. Min historia är enligt följande Jag köpte Sniper Forex-systemet för länge sedan När Gary Pavkovich var ägare till systemet När jag köpte systemet skulle jag få uppdateringar för livstid etc och den enda andra betalningen jag skulle behöva är 25 om jag ville ändra kontot på mitt system. Mr Gary tillgänglig Den högsta nivån av kundsupport möjligt och jag är inte säker på vad som hände med honom eftersom han inte längre är ägare till systemet. Det verkar nu att nuvarande ägare av Sniper Forex System är en annan enhet som jag fick ett e-postmeddelande från dem Att Gary inte var där längre Dessa nya ägare har gett den lägsta standarden på kundtjänst möjligt Jag har försökt att kontakta dem många gånger via e-post eftersom de inte har ett telefonnummer för att få mitt kontonummer ändrat på mitt Sniper Forex System och min Kontaktförsök har ständigt ignorerats. Jag har gett dem tillräckliga bevis för att jag hade köpt systemet och skickat dem många e-postmeddelanden, men de svarar inte alls, förutom ett svar som var meningslöst. En ny inköpare av Sniper Forex System får livslång service av Uppdateringar och som nämnts ovan skulle en avgift bara behöva betalas Jag är säker på att när dessa nya ägare köpte Sniper Forex System som en del av avtalet var att betjäna den gamla cus Tomers jag är säker på att herr Gary skulle ha fastställt det villkoret som när han var ägaren, han gav en livstid av uppdateringar, igen med den enda avgiften som var för ett kontoändring Gary var en sann gentleman och jag är säker på att han skulle ha Fastställde detta villkor för de gamla befintliga kunderna vid den tiden. Jag har fått den lägsta standarden på kundtjänst från dessa nya ägare. Det är inte rättvist att jag borde behöva köpa systemet igen. Jag skulle vilja nämna att jag ens betalat Mr Gary pengar i förväg ska jag någonsin vilja ändra kontonummer i framtiden Jag kan bevisa detta. Anledningen till att jag gjorde det här var om jag inte var nöjd med min mäklare, kunde jag bara få kontot ändras omedelbart som jag använde Mer än en mäklare när jag kan bevisa allt detta och ha e-postkvitton sparad. Eftersom jag inte får den tjänst som utlovades vid inköpsdatumet tror jag att jag har blivit scammed. Scam är inte av Mr Gary Pavkovich men av dessa Nya ägare Därför ber jag dig att vara försiktig när du köper från dessa människor.

No comments:

Post a Comment