Friday 10 November 2017

Forex trading är bara för proffs


Forex Professionals tillhandahåller handelssignaler genom våra finansiella experter baserade på omfattande marknadsanalysstudier för att maximera handlarens vinst. High Risk Investment Trading utländsk valuta på margin ger en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Innan du bestämmer dig för att handla utländsk valuta Bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla De risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är i tvivel. Alla åsikter, nyheter, undersökningar, analyser, priser eller annan information i denna app finns som en allmän marknadskommentar och Utgör investeringsrådgivning Forex Professionals, tar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan Begränsning till eventuell förlust av vinst som kan uppkomma direkt eller indirekt från användning av eller beroende av sådan information. Uppgift om information Innehållet på den här appen kan ändras när som helst utan föregående meddelande och tillhandahålls endast för att bistå Handlare att fatta självständiga investeringsbeslut Forex Professionals har vidtagit rimliga åtgärder för att säkerställa att informationen i appen är korrekt, men garanterar inte dess noggrannhet och tar inte ansvar för eventuella förluster eller skador som kan uppstå direkt eller indirekt från innehållet Eller din oförmåga att komma åt appen, för eventuella förseningar i eller misslyckande av överföringen eller mottagandet av instruktioner eller meddelanden som skickas via denna app. Distribution Forex Professionals app är inte avsedd att distribueras eller användas av någon person i något land där Sådan distribution eller användning skulle strida mot lokal lag eller förordning Ingen av de tjänster eller investeringar som avses i denna app är tillgängliga för personer som är bosatta Ding i något land där tillhandahållandet av sådana tjänster eller investeringar skulle strida mot lokal lagstiftning eller reglering. Det är ansvaret för besökare på denna app att fastställa villkoren i och följa lokala lagar eller regler som de är föremål för. Forex, . . ,,,,,,, -. ,,,,,, Forex,,,,. , Forex,,,,,. Forex,,,,,,..I några enkla steg kan jag programmera en handelsprocess i ditt sinne som praktiskt taget garanterar din framgång i Forex. Läs läsning, för att du säkert hittar vad jag m ska avslöja för dig nästan otroligt. Och här är varför jag går För att ge dig en total lösning på din handel som de andra så kallade handelsguruerna vann eller inte kan visa dig. Det är bara hälften av berättelsen, även om du också kommer att upptäcka. - Fem kopia pastahandel Strategier Du kommer nästan Behöver aldrig göra ett beslut i din handel igen. - Ett sätt att tjäna pengar från varje marknadsförhållande Inte längre sitter på sidolinjerna medan marknaden samlas utan dig. - Varför lär du sig att handla för dig själv är den enda vägen till långa - term vinst Hur mycket pengar har du slösat på värdelösa robotar och system som bara inte fungerar. I en månad av minuter bara genom att matcha dina diagram till planeringsstrategierna, så ger du dig en cookie cuttersystem för att bara ta det mesta Hög sannolikhet handlar . Låt oss flytta lite närmare sanningen, även de mest omfattande Forex-systemen där ute, lämnar dig fortfarande lite förlorad när du handlar dem, rätt. Det här är att systemen lämnar beslutsfattandet till dig, vilket leder till att du inte Har förtroendet att handla dem ordentligt och det här är helt förståeligt. Så här är vad jag har gjort för dig Jag har tagit mina egna personliga handelsmetoder som jag använder varje dag och brutit ner dem i superklara strategier för dig att handla. Nu Få allt du behöver göra är att matcha dessa kraftfulla strategier till ditt nuvarande diagram dra utlösaren och titta på som ditt handelskonto skyrockets. Oh och oroa dig inte att det här kommer att vara det enklaste du någonsin gjort för att förbättra din handel Det finns inga Komplicerade regler för att lära dig att du redan vet tillräckligt om Forex för att slå fast med handelsstrategierna. Jag kommer att visa dig. Det är ledsen, men de flesta nya handlare klarar desperat till hoppet att om de bara kunde hitta ett system Eller magisk piller Som kommer att börja göra dem stora pengar i Forex - de kommer att leva lyckligt - någonsin. Vet du vad det är trevligt men för att du ska bli en näringsidkare raking i konsekvent vinst behöver du lite mer Faktum är att du behöver två saker Båda som jag kommer att ge dig Först. Best av alla dessa strategier är detaljerade i steg-för-steg strategi som betyder att du ganska mycket aldrig behöver göra ett enda handelsbeslut någonsin igen. Vad är det bra, det är andra delen Av vad du ska få De flesta produkter du köper när du har lärt dig strategin eller systemet lämnar dig högt och torrt. Att ha en uppsättning fasta handelsstrategier är bara den första delen av det som gör en framgångsrik näringsidkare du behöver också Den rätta tankesättningen att handla med dem Så här är vad jag har gjort Jag har utformat mina tradingstrategier på ett sätt som nästan tar bort alla känslomässiga och psykiska problem som håller de flesta handlare tillbaka. Det är enkelt allt du behöver göra är att följa den extremt effektiva Strategier Jag ger och någonsin yt Hing annars tas hand om Strategiestell du .- Var ska du placera din stoploss. - Har du tar vinst .- och när du ska stanna. Allt är täckt från vilken tidsram som är bäst för en viss strategi till den optimala vinstdriven punkten. Interested Jag trodde att du var. Jag kommer inte att hoppa upp och ner för att berätta för dig enkel och lönsam. Mitt strategisystem är att handla i stället, jag ska visa dig exakt vad du får. Mitt system är direkt nedladdad PDF-format Så du kan. Nu - kolla in skärmdumparna nedan för handelar som tagits med mitt Forex Strategy Trader system. Listor Du kan se själv att det inte finns något behov av snygg programvara eller komplicerade indikatorer eller någon av de andra onödiga fluffen som andra så kallade Experter försöker sälja dig. Vill du göra samma lönsamma affärer som en heltid, professionell näringsidkare med mitt enkla, strategiska system för kopiering av klistra in i stil. Om du behöver ta hand om mitt exklusiva Forex Template Trader-system. Du får ALLA FIVE av mina powe Rful trading strategier som du kan ladda ner direkt. SSR Box Strategy Detta är en speciell form av konsolidering och breakout trading - vinstmålen beräknas i förväg med denna strategi - och nästan alltid bli hit.16-32 Pullback Strategy ger denna strategi dig Med extremt hög sannolikhet genom att handla med den nuvarande mindre trenden. IB Pullback Strategi får dig till mycket lågriskaffärer med mycket små stoplosses. Trendline Break Strategy Du kanske har hört talas om trendlinjer innan men jag garanterar att du aldrig har kunnat Att handla dem så enkelt och lönsamt som den här strategin gör det möjligt för dig. Skötstrategi När andra handlare panikar och förlorar sina skjortor, kommer du att hålla dina coola och suga upp pips efter denna rockfasta strategi. FAST ACTION BONUS Vi ger dig också Den exklusiva licensen till vår TemplateTrader MT4 Expert Advisor GRATIS Även om den här mjukvaran är Beta Version, kommer den att börja köpa och sälja för dig på FULL Autopilot även whi Du sover. Vad kostar det Jag kommer inte att göra en hel del om priset på mitt Forex Template Trader-system Du tar antingen din handel på allvar och vill tjäna pengar i Forex eller du har inte prissatt Forex Template Trader till det otroligt låga och svårt att tro på bara 17. Tänk på det här bara en enda handel, från bara en av handelsstrategierna kan du betala för detta flera gånger. Faktum är att det är en bra chans att din första handel skulle kunna täcka Den här lilla inledningsinvesteringen och mer. Men det handlar inte om att täcka kostnader, men det är alltid roligt för dig, det handlar om att investera i det system som äntligen kommer att dra dig ur förlorande mark och driva dig till näringsidkare super - Stardom. Men jag väntar på att jag ska göra det så. Listen jag kommer att göra beslutet ännu enklare för dig, försök mitt Forex Template Trader-system helt RISKFRITT i 60 dagar. Skaffa det just nu och jag ska ge dig 60 Dagar att lära, handel och vinst från mitt system Om du inte hittar det Passar din handelsstil eller gör dig inte så många pips som du vill bara fråga mig, och jag ska återbetala dig varje öre absolut inga frågor. Tänk på det här ett ögonblick jag har just gjort det så att du nu inte Ens måste fatta ett beslut på bara några minuter från nu kan du ladda ner och handla den super enkla strategisthat som jag har utvecklat. Du inser att bara en av strategierna i sig är värt mer än det pris du är Betalar för alla fem Jag säger inte det lätt heller jag vet vad jag pratar om jag handlar min strategiska dag - och vet hur bra de är. Jag har skrivit tillräckligt om du inte fångar på det tillfället jag ger dig just nu Kommer inte att vara runt för alltid du hade bättre att tänka på din framtid som en Forex-näringsidkare. Jag är dödlig allvarlig Jag kommer att dra mitt system från marknaden på något sätt så.1 - Du kan fortsätta kämpa med din handel att bli frustrerad Med varje ny snabbkorrigering försöker du hur det fungerar för dig.2 - ELLER du kan vakna och låta mitt Forex Template Trader-system fungera för dig så att du kan börja göra solida professionella nivåer från och med dag one. Secure Order Form. YES, jag vill förbättra. Var god ge mig direkt tillgång till hela Forex Mall Trader System RIGHT NU. Jag förstår att jag kommer att ladda ner hela Forex Template Trader-systemet för en liten engångsinvestering på bara 17 när jag agerar nu. Jag inser också att jag riskerar absolut ingenting, eftersom du ger mig 100 Riskfri, ingen-frågor-frågad pengarna tillbaka garanti om jag inte börjar göra betydande pips direkt från början. Du kommer att bli skyldig att skicka ditt namn och e-post för att komma åt nedladdningen - det här är så jag kan ge dig uppdateringar Och support Du behöver Adobe Acrobat Reader eller annan programvara som kan läsa PDF-formatet för att visa FX Strategy Trader. Viktigt Din beställning är placerad säkert via s JVZoo s säkra server och du kommer direkt till nedladdningssidan direkt efter betalning - även om det S 2 a m. Dessa handelsstrategier är vad som gör mina handelsbeslut och min Forexinkomst för mig varje dag, det är dags för dig att upptäcka vad all väsen handlar om rätt nu. Hej, jag höll det här lågt av en anledning Lyssna, någon har råd 17 Att äntligen kunna handla på professionell nivå utan någon smärta, frustration eller ansträngning Även om du är så sönder att du måste. Min system är verkligen så effektivt. PS Detta är det system som har tillåtit mig att äntligen stiga ut ur Grop för att förlora handlare och gå med i den exklusiva eliten av konsekvent lönsamma proffs Jag har äntligen lyckats komma över de känslomässiga och psykologiska problem som plågade mig i början av min handels karriär genom att följa mina egna handelsstrategier, så få det idag. PPS En ytterst viktig sak Bara om du fortfarande sitter på staketet om detta vill jag verkligen förstå att chansen att jag erbjuder dig är 100 RISKFRITT Du kan ta mina handelsstrategier och om du är Gör inte så många pips som du gillar inom 60 dagar Jag ska gärna återbetala dina pengar inga frågor Det är så säkert jag är att DETTA är det system som kommer att äntligen ta din handel till nästa nivå som det har min Så få Det idag. Graham Strange. After år av strider med alla sorters detaljhandelsstrategier kom jag över Platinum Jag gillar verkligen deras enkla tillvägagångssätt av handelsområden av utbud och efterfrågan med hjälp av rörfria diagram. Strategierna är mycket enkla att följa och deras online Trading floor är tydlig och informativ. Jag har bara använt Platinum i några månader men är övertygad om att med sitt stöd kommer jag äntligen bli och konsekvent och lönsam näringsidkare. Jag brukade vara bara en typisk återförsäljare som tittar på kortsiktiga diagram, med hjälp av Indikatorer och försöker gissa var marknaderna skulle vända sig, hade jag ingen tur att arbeta på detta sätt och kunde inte förstå varför jag läste böckerna, jag hade varit på webinarierna och seminarier och lyssnade på samma personer säger samma Saker om och om igen och då kom jag till ett Platinum webinarium och mina ögon öppnades verkligen, jag kunde inte tro vad jag hörde men det gjorde så mycket mening men var olikt allt jag någonsin hört, nu är jag Platinum medlem min handel Förmögenheter har gått 180 och i stället för att vara i rött eller bryta jämnt varje månad tar jag en massa pips varje månad och mitt handelskonto speglar detta, jag rekommenderar till alla att lära sig att handla på rätt sätt och lära av Platinum killar, deras kunskaper i andra hand. Jag vill bara säga ett riktigt stort tack till Platinum för all din hjälp, jag var förlorad i myren med min handel och var på gränsen att ge upp tills en min vän Nämnt Platinum och hur de hade omvandlat sin handel så jag bestämde mig för att ge det ett sista skott och jag är så glad att jag gjorde, utbildning och utbildningsnivå är något jag inte kan tala tillräckligt mycket om, min förståelse för hur marknaderna Verkligen arbete har kommit tio gånger och Min handel har förbättrats så mycket på så kort tid Tack Platinum du räddade mig från handelsglömska. Hur Professionals Trade Forex och Hunt Stops. Anledningen till att handel med prisåtgärder kan vara lönsam beror på att Forex-marknaden är slumpmässig, människorna Vem handlar det är inte De handlare och organisationer som deltar på marknaden, är ute av vana Med liknande situationer uppför sig människor på samma sätt på grund av deras vanor. Det är dessa vanor som skapar resultaten. Det är anledningen till att samma mönster tenderar att upprepas Om och om igen på marknaderna och också orsaken till att många handelsmän tenderar att få sluta gång på gång. Kanske ofta i våra utbildningsartiklar här på Forex School Online diskuterar vi behovet av att gå in i affärer från värdeområden Vi har Diskuterade hur man letar efter värde på marknaden, men många handlare som fortfarande mailar regelbundet inte fullt ut förstår varför vi ser ut att skriva in från värdeområden och varför det är så viktigt jag hoppas av t Han slutar med den här artikeln kan du se värdet på marknaderna och göra högre sannolikheter. För den här artikeln kommer vi att referera till olönsamma näringsidkare som detaljhandeln. Stoppa in när proffsen tar vinst. Diagrammet nedan visar ett mycket vanligt mönster i Forexmarknaden Ta en stund att studera det här diagrammet och notera de viktigaste skillnaderna där den professionella kommer in och var detaljhandlaren kommer till vänster kommer du att märka att detaljhandlaren köper och tar en lång handel när priset är extremt högt Snart efter Det handlar detaljhandlaren om att priserna sänks från det här högt. Vid samma tidpunkt är detaljhandlaren stoppad, de professionella handlarna kommer in på marknaden i branschen för att bli långa. När priset går högre kommer den professionella handlaren att täcka sina långa affärer Och börja ta vinst De professionella näringsidkare kommer att börja lämna marknaden efter att ha gjort goda vinster Samtidigt lämnar de professionella handlarna marknaden, detaljhandeln Ers börjar bli långa igen. Den uppenbara skillnaden i det här diagrammet ovan är varifrån varje näringsidkare går in i sina långa affärer. När den yrkesmässiga näringsidkaren väntar på att priset ska spåras tillbaka, blir detaljhandlaren långt ifrån extremt högt. Grafen ovan höjdpunkterna Varför att gå in på extremt höga eller låga nivåer utan någon retracement kan vara super farligt När näringsidkare kommer från dessa områden som är i extrema höjder eller låga tar de stora killarna vinst och lämnar marknaden medan de stora killarna lämnar och tar alla sina pengar Ut ur marknaden kommer detaljhandlare att få in. Det är uppenbarligen att komma in på marknaden när de stora killarna går ut är inte en smart plan. Det bästa sättet att undvika detta scenario är att ange från värdeområden på marknaden eller heta zoner. Från värdeområden. Så nu vet vi var inte att komma in, nästa fråga är var ska en näringsidkare ange De bästa inmatningarna finns från värdeområden Dessa värdeområden är där yrkesverksamma ser till en Ter sina områden. How att Spot värde Areas. Basically värde områden är omskolning av priset från extremt högt eller lågt till stöd eller motstånd I stället för att komma in från den mycket höga eller låga marknaden, kan värdet hittas när priset roterar Pris aldrig Rör sig i raka linjer och måste flytta både högre och lägre, oavsett hur stark en trend är. Ett vanligt ordstäv för detta scenario är att köpa någon svaghet och sälja någon styrka. Det betyder att om priset rör sig lägre svaghet från en extrem hög, då kan priset vara Köpta från ett värdeområde och om priset rör högre styrka från extremt lågt kan priset säljas från ett värdeområde. Sedan har jag bifogat två prisdiagram. Det första diagrammet visar priset flyttar från en extrem hög baksida lägre. Detta är priset som visar svaghet Och flytta in för att värdera för en eventuell köpuppgift. Meddela om näringsidkaren hade kommit långt från den höga skulle de ha blivit stoppad. Om de istället hade köpt en lång handel när priset visade svaghet och flyttade tillbaka sänkte Y skulle komma in på samma gång som yrkesverksamma kommer in från ett värdeområde. De andra diagrammen visar samma scenario, men med en kort handel för att sälja Priset flyttas från extremt lågbacken högre. Detta rörelse högre är känt som en retracement tillbaka till värde. Trading Reversal Signals från Support och Resistance Value Areas. Efter en näringsidkare förstår varför det är så viktigt att komma in från värdeområden och hur man identifierar dem måste de lägga till några andra viktiga ingredienser för att hitta hög sannolikhet. De två följande ingredienserna Att läggas till efter värdeområdet. De bästa affärer är när det finns många faktorer som pekar i samma riktning. Ju fler faktorer du kan lägga till som sammanflöde för dina affärer, desto större chans kommer de att ha att träna. Sedan har jag Bifogade två exempel på att lägga till både nyckelpris-aktionssignaler, solida stöd - eller motståndsnivåer och bildade på värdeområden på marknaden Båda dessa inställningar var höga sannolikhetsuppställningar på grund av de många faktorer som de h Annons i deras favor. Lesson Recap. In life det enda sättet att tjäna pengar är att köpa lågt och sälja högt eller köpa billigt och sälja dyrt Om du vill tjäna pengar i Forex gäller samma regel En mycket vanlig handel säger att kan få handlare Trenden är din vän Trots det här ordstävet är väldigt sant, förstår många handlare inte hur man framgångsrikt handlar med trenden och skriver också in från värde. Jag hoppas att den här artikeln har hjälpt dig att förstå hur du kan för att undvika att komma in på marknaden när De stora killarna lämnar Trading med trenden kan vara den mest lönsamma typen av handel och ännu mer när när handel skrivs in från värdeområden I de medlemmars enda prisåtgärdskurserna diskuterar vi många prisinsatsuppsättningar som handlare kan använda för att försäkra sig om att de går in Marknaden vid rätt tidpunkt handlar både med och mot trenden. Om du är en aktionshandlare eller om du vill lära dig handelskursåtgärder, gör du nästa steg för att gå med i vårt medlemsområde för att ta din handel till nästa nivå Du kan få tillgång till medlemmarna endast förmåner, inklusive prisåtgärdskurs här. Endast medlemmar, utbildning och kurser. Om du har några frågor, skriv bara in dem i kommentarfältet nedan eller maila oss via kontaktsidan. Låt mig veta alla dina tankar, feedback eller Några idéer i kommentarfältet nedan Jag älskar att höra från dig. How Professionals Trade Forex och Hunt Stops var senast ändrad 6 mars 2016 av Johnathon Fox. A Day i livet för en professionell Forex Trader. Professional status som en Forex Trader tar år Av åtaganden, uppbackad av tydligt definierade strategier som visar konsekvent lönsamhet Men belöningarna är värda den stora ansträngningen, med hög inkomst och en livsstil som de flesta bara kan drömma om Möjligheter är överflödiga för dessa heltidsspelare, som kan välja att arbeta För internationella banker, hedgefonder eller bara sätta på pyjamas och handla ut från ett familjehemskontor Se relaterade Hur man blir en framgångsrik Forex Trader. Let's look at a typical day in t Han liv av en professionell forex näringsidkare som hanterar privata konton som kan inkludera familjemedlemmar och en del av andras pengar Dessa overachievers definierar det höga målet för miljontals hemma spelare som vill tjäna sina livings genom att handla valutor men utan begränsningarna Av en mer traditionell Forex-arbetsyta som en internationell skrivbord. Utöver målinställningen fungerar denna överkroppsvisning som en verklighetskontroll, vilket gör det möjligt för hemma-valutahandlare att undersöka nuvarande framsteg när det gäller att skapa sina drömjobb inom det globala flödet av Valutaväxling Det fokuserar på tre områden av intresse. Arbetsflöden som handlare kan använda för morgontidning och slutlig undersökning. Åtgärder och strategier under handelsdagen som kan påverka prestanda. Den personliga sidan, inklusive livsstilsval som hjälper eller undergräver lönsamheten. Defining Market Hours. The professionella Forex Trader specialiseras på grund av valutamarknaden s enorma komplexitet Detta är en biologisk samt en S logistiska imperativ eftersom valutahandel 24 timmar om dygnet, från söndag kväll till fredag ​​eftermiddag i amerikanska tidszoner Denna dygnet runt-åtgärd gör det omöjligt att titta kontinuerligt i realtid uppmuntra en rakhyvel-liknande fokusering på specifika tidsramar och valutahandel Par. De flesta amerikanska yrkesverksamma börjar med EUR USD och USD JPY och lägger till andra par som passar in i tidsramar dikterade av dessa populära instrument. Detta inkluderar ofta andra euron och yenkors samt australiensiska och kanadensiska dollarkors. De väljer klokt och byter ofta ut nära varandra. Kollar par över tid och förstår att spårning för många marknader kommer att utspäla tillförlitligheten i sina strategier. Euro prisåtgärder plockar upp mellan 1:00 och 3:00 på den amerikanska östkusten, uppmuntrar lokala proffs att gå upp tidigare än eget kapital eller terminshandlare Denna tidpunkt Tar många av dessa människor ut ur spelet efter New York lunchtimme, vilket utlöser en märkbar minskning av valutahandel och volatilitet under amerikanska eftermiddagar Ks perfekt i samband med tidpunkten för viktiga ekonomiska rapporter i Europa och USA, men misslyckas med att fånga den asiatiska utvecklingen, som kan flytta världsmarknaden i flera månader i taget. Detta lämnar två andra specialiseringsmöjligheter. Matcha marknaden timmar med andra amerikanska handlare, Anpassa aktiviteter med New York-börser och Chicago Future Exchange. Böj sömncyklerna ytterligare, uppvakna för den asiatiska sessionen och slutföra marknadsdagarna tidigt efter USAs soluppgång. I alla specialiteter fokuserar de professionella sina ansträngningar på valutapar som ger mest Vinstpotential för sina strategier Detta förändras oundvikligen över tiden vilket tvingar dem att anpassa marknads - och sova timmar för att hantera lönsamhet. Uppföljningsdag. Skärmsläckare är aktiverade strax efter att ha vaknat, eftersom valutamarknaderna är öppna och priserna har körts högre eller lägre under sömntimmarna Spänningsnivåerna är dock låga eftersom väl betrodda mäklare håller sin huvudstad medan noggrant placerade stopp är Bevakning av outliers, liksom Kinas devaluering av yuanen i augusti 2015 Dessutom granskar de alltid exponering vid slutet av marknadsdagen för att säkerställa att förluster som tas under sömncykeln faller inom ramen för deras risk tolerans. Ett djupt intresse för ekonomisk och centralbankpolitik runt om i världen, förstå hur Federal Reserve FOMC Europeiska centralbanken ECB-banken i Japan BOJ och folken Bank of China PBOC påverkar valutorna De håller en detaljerad kalender över ekonomiska utgåvor och centralbankmöten som kommer att påverka Deras strategier, ofta föregående sömn när ett nyckelmöte sätts utanför deras normala marknadsvisningstider. De granskar de senaste ekonomiska utgåvorna samtidigt som de har sin första kopp kaffe, justeringsstopp och spännande positioner om det behövs. Tidsramen kommer nu till spel eftersom många yrkesverksamma Håll en stor kärna av mindre positioner för längre hållbarhetsperioder. Detta gör det möjligt för dem att hålla stoppa lös och borta från Rovdjuralgoritmer som dominerar moderna marknader. Dessa effektiva robothandlare förutsäger priszoner där detaljhandeln stannar sammanslagna och träffar dessa nivåer under mindre aktiva handels timmar eller som svar på ekonomiska utsläpp. Marknadsaktiviteten beror på nuvarande strategier. Proffs som hanterar en kärna av längre Terminspositioner kan vara förvånansvärt inaktiv i en typisk session och väntar på viktiga priszoner att komma i spel. Det är en annan historia för dagens handelsstrategier som kräver snabb och rasande deltagande. Likväl är dessa positioner klyvda runt den stora ekonomiska och centralbankens timmar Utgåvor, med saldot av satsen inställd på observation snarare än åtgärdsläge Se relaterad förutseckning mot bekräftelse för Today s Forex Trader. Professionals väljer specifika tider för att avsluta sina marknadsdagar i stället för att låta omständigheter och prisåtgärder göra dessa bestämningar. En 24-timmars miljö Förändras kontinuerligt och det finns ingen bra tid att gå, men människor behöver annan handling Ivities för att upprätthålla balans New York lunchtimma erbjuder det mest populära valet för lokala proffs eftersom det också markerar sluten av handel på de europeiska börserna. Handelsdagen slutar med en prestations - och sessionsbedömning som noterar egenskaper som kan påverka framtida strategier och Resultat Proffs noterar också de ekonomiska utgåvorna som planeras för sina avgångar, justeringar slutar för att ta hänsyn till den större risken. Slutligen tar de en sista titt på forexpar som inte noggrant följde den dagen och kollade efter handelsmöjligheter som de kanske har missat. Den 24-timmars valutaskärmen kan vara tråkig och rätt livsstilsval behövs för att bygga upp disciplin och fokus, vilket förbättrar bunnlinjen. Som ett resultat tar forex pro lika mycket tid att arbeta med avslappning och personliga hälsofrågor som att titta på världsmarknaderna. Dessa Folk vet också hur man har kul, tar regelbunden tid att komma undan från sina handelsskärmar och avveckla med vänner och familj. Många proffs tar ph Ysical och mental konditionering ännu mer, sluta röka, begränsa alkoholanvändning och upprätthålla en hälsosam kost som håller tyngd under kontroll och sinnet i ett varningstillstånd De förstår också att problem med interpersonella relationer kan omedelbart översättas till prestandaförluster så att tillräcklig tid tas till Hantera makar, föräldrar och barn. Bottom Line. Professional Forex Traders blir livstids studenter av världsomspännande ekonomisk och centralbank politik som förstår att valutatrender kan slå på ett dime när centralbankerna skiftar riktning, som de har många gånger sedan 2008 ekonomiska kollaps De lever en välbärgad livsstil men betalar priset med många timmars forskning och marknadsvakning. Sömnberoende är vanligt för dessa individer tills de bygger det förtroende som krävs för att deras handelsstrategier och riskhantering ska kunna fungera utan ständig övervakning.

No comments:

Post a Comment